söndag 24 oktober 2010

Ny blogg.. eller nytt innehåll iallafall

Har ju bivit lite anti det här med bloggar. Mest efterssom jag har gjort några försök utan att lyckas då jag inte haft något intressant att skriva om. Men nu rensade jag upp min gamla blogg och ska göra ett nytt försök.
Nu ska jag eventuellt börja jobba på Idinge ridcenter utanför Gnesta, idag var jag även och provred en blivande medryttarhäst och så har jag ju min lilla ponnny också så det lär bli mycket hästsnack här. Men även om resten av mitt liv för de som är intresserade.
Hästen jag ska börja rida är en åtta årig vallack som heter Jazzmo och han ska sättas igång ordentligt då ägaren, som är en bekant till Filip, inte har tid. Han va helt underbar när jag provade honom och lyssnade riktigt bra även om han är över 170cm! Så det ska bli riktigt kul! Sen får vi se hur jag hinner med det när jag börjar jobbet i november men i början kommer jag bara jobba ca. 2 dagar i veckan, så det går nog bra!

Nu ska jag sommna till en halvdassig Beck-film, tjingeling!

1 kommentar:

  1. Yay gillar bloggande så man kan hålla lite koll på rej! /syrran långt borta

    SvaraRadera